افتتاح قریب الوقوع باشگاه مشتریان شومیا در روز شومیا!؟ ,

menuordersearch
shumia.com
۱۴۰۱/۶/۶ یکشنبه
(0)
(0)
افتتاح قریب الوقوع باشگاه مشتریان شومیا در روز شومیا!؟
افتتاح قریب الوقوع باشگاه مشتریان شومیا در روز شومیا!؟

فروشگاه اینترنتی شومیا در راستای پیاده سازی برنامه های پیش بینی شده به جهت ارتقای کیفی خدمات عرضه شده به خریداران محترم در سال 1401 قصد دارد مطابق با یک برنامه زمان بندی شده از 15 مهر ماه اقدام به راه اندازی باشگاه مشتریان شومیا بنماید. فعالیت های اجرایی این برنامه با تولید محتوای همین بخش خبری و سپس راه اندازی صفحه باشگاه آغاز گردیده استوهمچنان ادامه دارد. فاکتورهای جدید شومیا که شامل کد عضویت باشگاه مشتریان است طراحی شده و هم اکنون نیز به صورت آزمایشی این طرح در حال اجراء شدن و رفع نواقص موجود است. برای کسب اطلاع بیشتر در مورد چند و چون این برنامه و فعالیت های صورت گرفته و در حال انجام؛ با این خبر همراه شوید.

 

 

از چالش های شومیا تا رسیدن به ایده باشگاه مشتریان

در طی قریب به ده سال فعالیتم در فروشگاه های اینترنتی به صورت روزانه با چالش های عمومی فروشگاه های اینترنتی روبرو بوده ام و به صورت مداوم و مستمر با دیدی تیزبینانه سعی کرده ام همه راه حل ها را احصاءکنم و سپس در بوته فکر به نقد اجرایی بودنشان بنشینم و در نهایت چنانچه شرایط و بسترها محیا بوده است آنها را در عرصه عمل و با آزمون و خطا بسنجم تا ایده ها به برنامه ها بدل شوند و از میان ده ها و شاید صدها راه حلی که برای حل مسائل به ذهنمان می‌رسد انکه اجرایی ست به صحنه عمل و حل چالش ها وارد شود.

 

چالش های بیشماری را می‌توان برای یک فروشگاه اینترنتی بازشمرد اما بی شک یکی از مهم ترین آنها بحث «تبلیغات و بازاریابی» است. این موضوع وقتی حاد و داغ می‌شود که با کمبود منابع هم روبرو باشی و صد البته زمانی تشدید می‌شود که اطلاع و آگاهی مناسبی از فضای مجازی و بحث کلی وعمومی تبلیغات نداشته باشی، عدم تجربه مکفی مرتبط با هر فعالیتی خود مزید بر علت می‌شود تا هزینه های بی سرانجام تبلیغاتی انجام دهید.

 

این چالش و آنچه پیرامونش گفتم در فروشگاه اینترنتی پاویش، دیدبازار و هم اکنون در شومیا همراهم بود و هست. اما من سال هاست که روزانه به این موضوع و تهیه یک برنامه بازاریابی و تبلیغاتی اندیشیده ام و هم اکنون خیلی پخته تر و حرفه ای تر رفتار می‌کنم.

 

ایده باشگاه مشتریان شومیا از پس همین چالش و امکان هایمان در شومیا به ذهنم رسید!

 

 

هدف از راه اندازی باشگاه مشتریان شومیا

یکی از متداول ترین راه های فروش شرکت ها و فروشگا ه ها؛ راه اندازی باشگاه مشتریان به منظور کاهش هزینه های تبلیغاتی فروشگاه و افزایش ضریب جذب مشتریان بالقوه است. برنامه ریزان معتقدند اولین فروش بیشترین هزینه را برای فروشنده در بر دارد و به محض اینکه فروش اتفاق افتاد بایستی مشتریان سابق را با یک نرخ بازگشت مناسب مجددا به خرید از فروشگاه دعوت کرد.

این مهم نیازمند تدابیر فراوانی از جمله قیمت گذاری مناسب و رقابتی کالا، اهتمام به ایجاد یک تجربه خرید خوب و احترام گزاردن به مشتری و در یک کلام پیاده سازی عملی مشتری مداری است.

 

ما نیز در شومیا معتقدیم به جای صرف میلیون ها تومان هزینه تبلیغاتی می‌توانیم با راه اندازی باشگاه مشتریان؛ همان هزینه های تبلیغاتی به طور مناسب بین خریداران پخش کنیم و از این رهگذر یک تجربه موفق خرید و یک معامله برد- برد را بین خود و خریداران سایت رقم بزنیم


البته برقراری یک ارتباط دو سویه با مشتریان وفادار شومیا می‌تواند راهگشای کسب و کار ما در مسیر بهبود مستمر کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان سابق و حتی مشتریان جدید شومیا است.

 

بهره گیری از توان زنجیره های انسانی و تبلیغ نفر به نفر در معرفی فروشگاه اینترنتی شومیا بی شک منجر به فروش بیشتر و کاهش بیش از پیش هزینه ها می‌شود.

 

نحوه عضویت در باشگاه مشتریان شومیا

تمامی مشتریان با یک خرید قطعی و موفق از فروشگاه شومیا به عضویت باشگاه در می‌آیند و می‌توانند از مزایای باشگاه در طول سال من جمله برخورداری از قیمت های ویزه باشگاه مشتریان استفاده کنند اما با عنایت به اینکه یکی از اهداف راه اندازی باشگاه فعالیت دو سویه و تعامل بیشتر با خریداران و کاربران سایت است بدیهی ست اعضای باشگاه بر مبنای کنشگری هایشان به دو گروه اعضای عادی و اعضای فعال باشگاه تقسیم می‌شوند که در برخورداری از مزایا متفاوت خواهند بود.

 

خدمات ارائه شده در باشگاه مشتریان شومیا

 

جایگاه و قالب های باشگاه مشتریان شومیا

باشگاه مشتریان شومیا در دو قالب خدمت مشتریان محترم شومیا به ارائه خدمات می‌پردازد:

1- صفحه اصلی باشگاه مشتریان در سایت:

بمنظور تمرکز کلیه خبرها، اطلاعیه ها، جشنواره ها و سایر اطلاعات مرتبط بخش اختصاصی باشگاه مشتریان راه اندازی می‌شود.

 

2- جشنواره باشگاه مشتریان

3- شبکه اطلاع رسانی باشگاه مشتریان در واتساپ:

 

 

محتوای این خبر در حال بروز رسانی است و تا زمان درج خبر افتتاحیه باشگاه؛ محتوا بروز رسانی می‌شود

 

 

اطلاعات تماس -(پاسخگویی شنبه تا چهارشنبه 9 تا 17 و پنجشنبه 9 تا 13 )
شماره همراه: 09333256151
شماره تماس : 66740790 (021)
شماره تماس : 66748939 (021)
کد پستی : 1131643413

امکان دریافت حضوری کالا از فروشگاه فقط با هماهنگی های لازم وجود دارد.
ایمیل: shumiashop@gmail.com