شهر لوازم خانگی شومیا بزودی افتتاح می‌شود ,

menuordersearch
shumia.com
۱۴۰۰/۱۲/۷ شنبه
(0)
(0)
شهر لوازم خانگی شومیا بزودی افتتاح می‌شود
شهر لوازم خانگی شومیا بزودی افتتاح می‌شود

با هدف ایجاد یک رقابت واقعی در حوزه لوازم خانگی کشورمان ایران عزیز و در راستای حمایت توأمان و منطقی از تولیدکننده و مصرف کننده ایرانی؛ شهر لوازم خانگی شومیا بزودی افتتاح می‌شود.

 

ماموریت فروشگاه اینترنتی شهر لوازم خانگی شومیا اینست که رقابت واقعی را در حوزه لوازم خانگی ایران بسط و گسترش دهد تا کام ایران و ایرانی را به تولید ملی در حوزه لوازم خانگی شیرین سازد.
فروشگاه اینترنتی شهر لوازم خانگی شومیا در این مسیر دست تولیدکنندگان، توزیع کنندگان و بازرگانی‌های معتبر در بخش لوازم خانگی را به گرمی می‌فشارد تا از رقابت‌های صوری خارج شویم و افقی روشن را برای تولیدات و بازار لوازم خانگی ایران با همیاری یکدیگر رقم بزنیم. شهر لوازم خانگی شومیا هیچ ارتباطی با مجموعه شهر فرش ندارد.

 

 

این فروشگاه در پنج فاز عملیاتی خواهد شد. در فاز نخست قرار است با محیا ساختن امکانات زیرساختی از همه فروشندگان لوازم خانگی مستقر در شهر تهران اعم از فروشندگان و کسبه امین حضور، میدان شوش تهران، خیابان جمهوری و خیابان سهروردی دعوت بعمل آید تا کالاهایشان را در فروشگاه لوازم خانگی شومیا برای عرضه و فروش در معرض دید شهروندان تهرانی و سایر هموطنان عزیزمان در سراسر ایران قرار دهند.

تنها شرط پیوستن به شهر لوازم خانگی شومیا ارائه یک قیمت رقابتی برای کالاهایشان است.

 

بزودی نحوه پیوستن فروشگاه ها به شهر لوازم خانگی شومیا در همین صفحه اعلان رسمی می‌شود.

 

اطلاعات تماس -(پاسخگویی شنبه تا چهارشنبه 9 تا 17 و پنجشنبه 9 تا 13 )
شماره همراه: 09333256151
شماره تماس : 66740790 (021)
شماره تماس : 66748939 (021)
کد پستی : 1131643413

امکان دریافت حضوری کالا از فروشگاه فقط با هماهنگی های لازم وجود دارد.
ایمیل: shumiashop@gmail.com