آشنایی با برند لوازم خانگی تاروس (Taurus) ,

menuordersearch
shumia.com
۱۴۰۱/۵/۲۵ سه شنبه
(0)
(0)
آشنایی با برند لوازم خانگی تاروس (Taurus)
آشنایی با برند لوازم خانگی تاروس (Taurus)

مختصری درباره تاروس (Taurus)


تاروس یک برند اسپانیایی فعال در حوزه لوازم خانگی، شخصی برقی و حتی سرمایش و گرمایش است که در سال 1962 تاسیس شد. تاروس در بازار بیش از 80کشور دنیا حضور موثر و فعال دارد. اما در ایران چندان شناخته شده نیست هر از گاهی کالاهای گوناگون این برند توسط بازرگانان به صورت خیلی محدود به اشکال مختلف اما غیر سازمان یافته وارد کشور می‌شود و همین حضور کمرنگ و بدون پشتوانه ای کالا دلیل اصلی ناشناخته ماندن این برند در ایران است.
البته تاروس علاوه بر نام یک برند؛ نام یک مجموعه شرکت با چندین برند مختلف دیگر نیز است. گروه تاروس (Taurus group) نام شرکت مادر تخصصی فعال در حوزه لوازم خانگی،سرمایش وگرمایش و لوازم شخصی و برقی مثل سشوار و ریش تراش و اتو مو نیز هست که هر کدام از این حوزه ها علاوه ب کارخانه های صنعتی تولید کننده شامل چندین برند به غیر برند معروف تاروس نیز هستند که در ادامه بیشتر پیرامون آنها سخن خواهیم گفت.

 

لوازم خانگی تاروس (Taurus) و رسالت شومیا


ما در شومیا معتقدیم بازار لوازم خانگی ایران یکی از پر رونق ترین بخش های مردمی اقتصاد ایران است که می‌شود به آینده آن امید زیادی داشت.


تجربه ای قریب به نیم قرن فعالیت در فروش و عرضه انواع کالای خانگی و شخصی و برقی و البته تجربه سال های اخیرمان در خرده فروشی همین اقلام در فضای مجازی موید این موضوع است. البته چند شرط اساسی برای تحقق این آینده محتمل و پر از امید در حوزه لوازم خانگی ایران وجود دارد. اول آنکه بایستی به دو عامل مهم قیمت و کیفیت به طور توامان توجه کنیم دوم آنکه حتما بایستی نگاه صادرات محور به حوزه لوازم خانگی داشته باشیم مورد اخیر می‌طلبد که رقبای منطقه ای و بین المللی خود و البته بازارهای جهانی لوازم خانگی را بشناسیم. نکته آخر هم آنکه تنگ نظرانه به تولید، صنعت، عرضه و بازار لوازم خانگی نگاه نکنیم. مادامی که فقط برندهای معتبر آلمانی یا آمریکایی لوازم خانگی را می‌بینیم و فقط آنها را به مصرف کننده ایرانی معرفی و عرضه می‌کنیم یا برای تامین بخش عمده ایی از نیاز داخلی فقط به سمت تولیدکنندگان چینی یا ترک لوازم خانگی می‌رویم خود را در دایره ای محصور کرده ایم که نه بازار و مصرف کننده طعم شیرین کالای خانگی با کیفیت و مقرون به صرفه را می‌چشد و نه توان و تولید داخلی خود برای ساخت لوازم خانگی را در مسیر موفقیت جهانی قرار می‌دهیم.


تولید کنندگان داخلی بایستی بدانند بازار و شبکه های مختلف عرضه همچون شومیا بایستی آنها را به آوردگاه بین المللی لوازم خانگی وصل کنند و صرفا اکتفا کردن به بازار داخلی با انواع و اقسام حیل و ترفندها من جمله «تمسک به حمایت از تولید داخلی» و ایجاد انحصار در بازار لوازم خانگی هیچ نتیجه مطلوبی برای آنها و کشور عزیزمان ایران ندارد.

 

 

بر مبنای همین استدلال های طرح شده بود که شومیا به سراغ یک برند مطرح اما کمتر شناخته شده در ایران (Taurus) رفت تا قدم به قدم به اهدافش در این حوزه نائل شود.

 

مجموعه و فروشگاه اینترنتی شومیا در تلاش است علاوه بر معرفی و اطلاع رسانی برند تاروس (Taurus) به عنوان یک وظیفه ذاتی یک فروشگاه اینترنتی ؛ به مرور زمان و در طی چند مرحله گام به گام اقدام به عرضه لوازم خانگی تاروس به هموطنان نماید. این گام ها از اطلاع رسانی پیرامون برند تاروس و کلیه اقلام موجود تاروس در ایران شروع می‌شود در ادامه به بررسی آماری بازار به لحاظ تمایل و نیاز بازار به اقلام مختلف عرضه شده تاروس در ایران، نحوه قیمت گذاری مطلوب این اقلام، فروش و عرضه محصولات خانگی و شخصی برقی تاروس به همکاران فروشنده در سراسر کشور،تمرکز به ارائه خدمات پس از فروش، مدیریت برند، اخذ و اعطای نمایندگی فروش تولید محصولات ایرانی با کیفیت تحت لیسانس تاروس و در نهایت صادرات لوازم خانگی ایرانی به سراسر گیتی ختم خواهد شد.

 


تاروس (Taurus) در گذر زمان

برای هر برند و واقعه و رویدادی روایت های مختلفی نقل می‌شود اما ما نیز در نقل روایت ها و استناد به انها بایستی رعایت انصاف و بی طرفی را در نظر بگیریم تا مطلب به معنای صحیح و درست ان منتقل شود. بی شک در بیان روایتی از یک شخص خود زبان و ادبیات خود گوینده به سایر نقل ها و روایت ها ارجح است بعد از روایت آن شخص؛ روایت یا نقدی که دیگران به او می‌کنند ما را در شناخت بهتر از کیستی و شناسایی دقیق آن شخص هدایت می‌کند بر همین اساس ما در روایت مان از تاروس در ابتدا به سراغ صفحه تاریخچه این شرکت و برند می‌رویم و سپس بخشی را به نقل ها و سایر روایت ها اختصاص می‌دهیم.

 


تاروس به زبان خودش (دسترسی به اصل منبع)

سال 1962: تاروس در سال 1962 توسط فرانسیس بتریو تاپیس (Francesc Betriu Tàpies) متولد اولیانای بخش کاتولینای اسپانیا تاسیس شد.

سال 1963: در یک فضای غیر رسمی و دوستانه با برند فرانسوی الول (Elaul) همکاری مختصری آغاز شد.

سال 1964: بهره گیری از شش خط تولید برای تحقق یک تولید پیوسته و بی وقفه در تاروس در این سال آغاز شد.

سال 1965: گذر از تولید کارگاهی به تولید صنعتی و کارخانه ای.

سال 1966: راه اندازی چهار کارخانه و تاسیسات صنعتی در بین سال های 1966 تا 1969 برای تکمیل زنجیره فرآیندی محصولات تولیدی شرکت تاروس.

سال 1967: سال تبلیغات گسترده تاروس و شناخته شدن این برند به عنوان یک برند ملی. معروف ترین محصولات تاروس در این سال پنکه و قهوه جوش استیل بود.

 

روایت ها و نقل هایی دیگر از تاروس

 

در منطقه ای روستایی کوهستانی پیرینه واقع در مرز اسپانیا و فرانس پایه گذاری شد. البته روایت های غیر رسمی هم از پایه گذاری این شرکت توسط دو دوست در همین سال در روستایی اشاره دارد.

 

شاید شعار شرکت تاروس را بتوان در جمله معروف «A company created by and for people»یافت جایی که در پیشانی صفحه تاریخچه سایت شرکت مادر تاروس (اینجا) پیش از هر بیان دیگری درباره تاروس و شرکت این جمله درج شده است:  «شرکتی خلق شده توسط مردم برای مردم».

 

 

آشنایی نسبتا مفصل با محصولات تاروس

تاروس طیف متنوعی از محصولات و لوازم خانگی را روانه بازار کرده است که از مینی سرخ کن و اتو بخارهای مختلف تا مخلوط کن،جاروشارژی، پلوپز و اسپرسوساز را شامل می‌شود. در ایران سه مدل از توستر نان تاروس موجود است که عبارتند از : توستر تاروس مدل Duplo Legend، توستر تاروس مدل 960639 و توستر تاروس مدل my toast duplo. البته در بین لوازم خانگی تاروس یک مدل آون توستر با مدل 971342 نیز به چشم می‌خورد.

اسپرسوسازهای تاروس نیز در دو مدل BARI و TERNTO در بازار موجود می‌باشند.

 

 

هموطنان گرامی می‌توانند برای آشنایی دقیق تر با انواع لوازم خانگی تاروس و خرید این محصولات به قیمتی پایین تر از بازار به اینجا (ویترین اختصاصی لوازم خانگی تاروس) مراجعه کنند.

 

 

لیست قیمت لوازم خانگی تاروس

همانگونه که پیش تر بیان شد لوازم خانگی تاروس به صورت پارت به پارت وارد کشور می‌شود و بنابراین لوازم خانگی تاروس لیست قیمت مشخصی ندارد که قابلیت عرضه به مشتری و همکاران محترم را داشته باشد اما از آنجا که اولین گام موفقیت یک برند حضور مستمر در بازار با یک قیمت مشخص با ثبات و البته رقابت پذیر است. شومیا سعی می‌کند به صورت دوره ای یا لحظه ای لیست قیمت مصرف کننده تاروس را در اختیار هموطنان قرار دهد تا از خرید محصولات تاروس با قیمت های گزاف و اجحاف در حق مصرف کننده جلوگیری شود.

 

برای مشاهده قیمت لحظه ای لوازم خانگی تاروس (اینجا) کلیک کنید.

 

 

تاروس از محصولاتی با اصالت و سلامت تا گارانتی شومیا سرویس (در آینده نزدیک)

در حال حاضر لوازم خانگی تاروس و سایر محصولات این برند بدون گارانتی در سراسر کشور عرضه می‌شوند و در حال حاضر فروش این محصولات نیز در شومیا با گارانتی اصالت و سلامت است.

در سایر فروشگاه های سطح کشور عرضه می‌شود اما بزودی گارانتی 12 ماهه شومیا سرویس و البته در ادامه گارانتی طلایی تعویض 12 ماهه شومیا سرویس برای کالاها عرضه می‌گردد.

 

زمان راه اندازی دقیق دفتر خدمات پس از فروش تاروس در شومیا بزودی در همین صفحه به هموطنان اطلاع رسانی می‌شود.

 

 پراکندگی جغرافیایی تاروس در 5 قاره جهان
پراکندگی جغرافیایی تاروس در 5 قاره جهان
 حضور تاروس در نمایشگاه لوازم خانگی همزمان  با 50 سالگی تاروس. البته در سال 1401 این برند 60 سالگی را نیز پشت سر گذاشته است
حضور تاروس در نمایشگاه لوازم خانگی همزمان با 50 سالگی تاروس
 نمایی از کارخانه اولیه تاروس
نمایی از کارخانه اولیه تاروس
 انریک تریا مدیرعامل تاروس
انریک تریا مدیرعامل تاروس
 پیرینه محل قرارگیری شرکت تاروس منطقه ای خوش آب و هوا و کوهستانی ست روستایی که تاروس از آن متولد شده است
نمایی از پیرینه
 تاروس در محلی بنام پیرینه تاسیس و واقع شده است در تصویر موقعیت جغرافیایی این محل روی نقشه نشان داده شده است همانطور که معلوم است این محل؛ منطقه حائلی بین فرانسه و اسپانیا است.
موقعیت جغرافیایی تاروس روی نقشه
 همانطور که در متن امده است تاروس هم نام برند لوازم خانگی است و هم نام یک شرکت مادر تخصصی بنام گروه تاروس. در تصویر لوگوی گروه تاروس قابل مشاهده است
لوگوی گروه تاروس
 در تصویر نمایی از تاریخچه تاروس بهمراه تبلیغات اولیه این برند در سال 1967 که محصولاتی همچون پنکه تاروس و قهوه جوش استیل را معرفی می‌کرد مشخص است.
نمایی از تاریخچه تاروس

اطلاعات تماس -(پاسخگویی شنبه تا چهارشنبه 9 تا 17 و پنجشنبه 9 تا 13 )
شماره همراه: 09333256151
شماره تماس : 66740790 (021)
شماره تماس : 66748939 (021)
کد پستی : 1131643413

امکان دریافت حضوری کالا از فروشگاه فقط با هماهنگی های لازم وجود دارد.
ایمیل: shumiashop@gmail.com