اطلاعیه شماره یک باشگاه مشتریان: مشتری مداری سرلوحه فعالیت کاری باشگاه ,

menuordersearch
shumia.com
۱۴۰۱/۷/۹ شنبه
(0)
(0)
اطلاعیه شماره یک باشگاه مشتریان: مشتری مداری سرلوحه فعالیت کاری باشگاه
اطلاعیه شماره یک باشگاه مشتریان: مشتری مداری سرلوحه فعالیت کاری باشگاه

فروشگاه اینترنتی شومیا در اطلاعیه شماره یک باشگاه مشتریان به موضوع مهم مشتری مداری در این فروشگاه پرداخت و بر این مهم صحه گذاشت که اصل کار باشگاه مشتریان شومیا بر مشتری مداری ست.

 

با قریب الوقوع بودن افتتاح باشگاه مشتریان شومیا در روز جمعه 15 مهر ماه بنظر می‌رسید که اولین اطلاعیه باشگاه مرتبط با زمان، روز یا هر اطلاعات دیگری پیرامون روز افتتاحیه باشگاه مشتریان باشد اما از انجا که بخش عمده ایی از فعالیت های باشگاه قرار است حول مشتری مداری اتفاق بیفتد و به نوعی اصل کار باشگاه بر مشتری مداری ست، پس بر ان شدیم ضمن پاسخگویی به برخی پرسش های هموطنان پیرامون این اصل و محور مهم باشگاه مطالبی را خدمتتان اعلام کنیم.

 

 

گوش شنوای شومیا برای هر نقد و انتقاد

بارها شده بود که از طرق مختلف نارضایتی مشتریان و هموطنان به گوش مان رسیده بود چه به صورت مستقیم و در تماس یا ارسال پیام کوتاه یا در پیام های شبکه های اتماعی یا به طور غیر مستقیم از طریق ایمالز و ترب (موتور جستجوهای کالا و قیمت که در ان حضور تبلیغاتی داریم و هزینه می‌کنیم اما هم اکنون پیگیر رتبه بندی فروشگاه ها شده اند !؟) خوشبختانه تا به امروز موردوشکایتی که بخواهد از طریق اینماد و مرکز تجارت الکترونیک وزارت صمت پیگیری شود نبوده است و همین مهم نشان از همت ما در جلب رضایت خریداران و هموطنان بوده است اما آنچه موجب صدور اطلاعیه شد هم تاکید موکد بر مشتری مداری فروشگاه شومیا و البته محوریت این عمل در فعالیت های باشگاه مشتریان است و هم شکوایه یکی از هموطنان از ما در ترب که امروز به صورت مکتوب ومنطقی به آن پاسخ دادیم و البته ضروری دانستیم موارد دیگری را در همین اطلاعیه به عرض خریداران و هموطنان برسانیم تا از سوء تفاهم های ممکن جلوگیری کنیم.

 

شکایتی که سبب صدور اولین اطلاعیه شد

همانگونه که در تصاویر پیوست خواهد آمد یک مشتری در روز پنجشنبه مورخه 7 مهر ماه در ساعت غیر کاری یک دستگاه سرخ کن فیلیپس را ثبت سفارش می‌کند و سپس از بابت اطلاع بیشتر پیرامون نحوه دریافت کالا با شماره های ثابت و همراه سایت تماس حاصل می‌کند وقتی با عدم پاسخگویی ما مواجه می‌شود با نوعی دلخوری از اینکه چرا کسی پاسخگو نیست شاید از بابت اینکه وقتش در فرآیند ثبت سفارش و پیگیری آن تلف شده است، موضوع عدم پاسخگویی ما را به اطلاع ترب می‌رساند و البته طبق روال جدیدی که ترب در پیش گرفته است شکایت مشتری برای استحضار و پاسخگویی ما ارسال می شود. البته لازم به یادآوری است که خود ایشان هم در یک پیامک جداگانه به سرشماره همراه شومیا به شماره 09333256151 موضوع لغو سفارش ثبتی اش را به ما اطلاع می‌دهد.

 

ما هم در طی دو پیامک جداگانه به شماره همراه مشتری هم «پذیر لغو سفارش ایشان» و هم «توضیحاتی از بابت ثبت سفارش در فروشگاه های اینترنتی و سپس ثبت شکایت» به ایشان اعلام می‌داریم که

 

ما هم به صورت مکتوب به ترب این چنین پاسخ می‌دهیم:

«با سلام ایشان خارج از ساعات اداری یاد شده در سایت (لینک زیر) با فروشگاه تماس گرفته اند و طبیعی است کسی پاسخگو نباشد. » و البته لینک بخش ارتباط با ما (این صفحه) که به صورت دقیق به ساعات کاری و پاسخگویی را برای ترب ارسال کردیم.

 

 

فروش کالا به قیمت باشگاه مشتریان دلیل دیگری بر مشتری مداری

شاید برای برخی از کاربران و خریدارانی که طی یک ماه اخیرو منتهی به افتتاح باشگاه مشتریان شومیا از ما خرید داشته اند پیش آمده باشد که به هنگام قطعی کردن سفارشاتشان متوجه شدند قیمتی که درخواست خرید کالا را ثبت کرده اند قیمت باشگاه بوده است وحالا که می‌خواهند کالا را بگیرند بایستی مبلغ دیگری را برای کالا بپردازند و همین امر تا حدی انها را آزرده باشد اما خواستیم یکی از ده ها مدرک موجودمان را برای عموم کاربران سایت منتشر کنیم تا کاربران فضای مجازی ببینند که شوما چنانچه مقدور بوده است حتی پیش از افتتاح رسمی باشگاه به مشتریان به تازه واردها نیز کالا را به قیمت باشگاه مشتریان فروخته است.مشتری گرامی آقای سالم حیدری از شهرکرد یکی از این عزیزان است.

 

ایشان یک دستگاه ماشین اصلاح Philips Norelco مدل MG7750 در مورخه 6 مهرماه از ما خریداری کرده اند و پس از واریز مبلغ کالا که همان قیمت باشگاه بوده است کالا برایشان ارسال شده است. ایشان کالا را به قیمت باشگاه مشتریان شومیا و به قیمت 2میلیون و 850 هزار تومان خریداری کرده اند و در عمل از 70 هزار تومان تخفیف این باشگاه خارج از زمان یاد شده بهره گرفته اند.

(تصاویر ثبت سفارش و فاکتور فروش صادر شده برای ایشان نیز در بخش تصاویر در اختیار هموطنان است.)

 

این اقدام شومیا و عرضه کالاها با کمترین سود ممکن هیچ دلیل منطقی و توجیهی جز مشتری مداری و شریک دانستن مشتری در فروشگاه ندارد.

 

البته لازم به ذکر است موارد مشابه این مورد به کررات اتفاق افتاده و بدیهی است سفارشاتی هم با قیمت باشگاه مشتریان ثبت شده بود که بنا به دلیل اقتصادی و وسع و قدرتمان امکان عرضه ان کالاها به خریداران با قیمت باشگاه مشتریان وجود نداشته است.

 

در مجموع سعی کرده ایم رضایت مشتریان را حتی الامکان بدست بیاوریم.

 

 فاکتور فروش کالا صادر شده برای آقای سالم حیدری و خرید کالا به قیمت باشگاه مشتریان شومیا پیش از موعد اعلامی (15مهر ماه : روز شومیا).این فاکتور مورخه 9 مهر صادر شده است
فاکتور فروش کالا صادر شده برای آقای سالم حیدری
 شاید برای برخی از کاربران و خریدارانی که طی یک ماه اخیر مانده به افتتاح باشگاه مشتریان شومیا از ما خرید داشته اند پیش آمده است که به هنگام قطعی کردن سفارشاتشان متوجه شدند قیمتی که درخواست خرید کالا را ثبت کرده اند قیمت باشگاه بوده است وحالا که می‌خواهند کالا را بگیرند بایستی مبلغ دیگری را برای کالا بپردازند و همین امر تا حدی انها را آزرده باشد اما خواستیم یکی از ده ها مدرک موجودمان را برای عموم کاربران سایت منتشر کنیم تا کاربران فضای مجازی ببینند که شوما چنانچه مقدور بوده است حتی پیش از افتتاح رسمی باشگاه به مشتریان به تازه واردها نیز کالا را به قیمت باشگاه مشتریان فروخته است.مشتری گرامی آقای سالم حیدری از شهرکرد یکی از این عزیزان است
فروش کالا به قیمت باشگاه مشتریان زودتر از موعد اعلامی
صفحه ارتباط با ما شومیا
صفحه ارتباط با ما شومیا
در این عکس، تصویری از پنل مدیریتی شومیا برای شما مخاطبان گرامی قرار دادیم تا هم روز و هم زمان ثبت سفارش ایشان به خوبی مشخص باشد. همانگونه که از تصویر مشخص است ایشان مورخه 7/7 در ساعت 15:51 (روز پنجشنبه) ثبت سفارش کرده اند که عملا در بخش ارتباط با ما پیرامون زمان پاسخگویی همکارانمان در شومیا اطلاع رسانی کرده ایم و مجددا در همین پیام تاکید می‌کنیم: پاسخگویی تلفنی / واتساپی / اینستاگرامی فقط در ساعات اداری (شنبه تا چهارشنبه 9 تا 17 و پنجشنبه تا 13) میسر است چنانچه در ساعات غیر اداری تماس حاصل شود یا به هر دلیلی پاسخگوی شما نباشیم در اولین روز کاری منتهی به زمان تماس شما ؛ با شما تماس خواهیم گرفت.
سفارش ثبت شده مشتری شاکی در شومیا
تصویر پاسخ شومیا به ترب
تصویر پاسخ شومیا به ترب
در این عکس، تصویری از پنل ترب مخصوص شومیا گرفتیم که حکایت از چند و چون ماجرا و شکایت ایشان داشته است خانم عاطفه.ح. ع از اینکه چرا فروشگاه به تماس ایشان پاسخی نداده است و به گمان اینکه شماره تماس های اعلامی در سایت غیر معتبر است با ترب تماس گرفته است و از ما به آنها شکایت کرده است.ترب هم در یک پیام خواهان پاسخگویی فروشگاه شومیا شده است.
تصویری از شکایت مشتری از شومیا به ترب

اطلاعات تماس -(پاسخگویی شنبه تا چهارشنبه 9 تا 17 و پنجشنبه 9 تا 13 )
شماره همراه: 09333256151
شماره تماس : 66740790 (021)
شماره تماس : 66748939 (021)
کد پستی : 1131643413

امکان دریافت حضوری کالا از فروشگاه فقط با هماهنگی های لازم وجود دارد.
ایمیل: shumiashop@gmail.com