مک استایلر: از اتو مو و ماشین اصلاح تا خردکن و بخار شوی لوازم خانگی ,

menuordersearch
shumia.com
۱۴۰۱/۹/۷ دوشنبه
(0)
(0)
مک استایلر: از اتو مو و ماشین اصلاح تا خردکن و بخار شوی لوازم خانگی
مک استایلر: از اتو مو و ماشین اصلاح تا خردکن و بخار شوی لوازم خانگی

مقدمه ای برای نا آشنایان با برند مک استایلر :

 

در مقاله ای مفصل در مورد برند مک استایلر، منشا برند و تاریخچه آن صحبت کرده بودیم در این مقاله قصد داریم به صورت جزئی تر به دسته کالاهای عرضه شده این برند و حتی جزئی تر در مورد برندهای مختلف محصولات مک استایلر با شما صحبت کنیم.

 

چنانچه دنبال اطلاعات دیگری از مک استایلر می‌گردید مطالب زیر را دنبال و مطالعه کنید:

 

مک استایلر ساخت کجا است؟

گارانتی مک استایلر چیست؟

اطلاعات تماس شرکت مک استایلر از قبیل شماره تلفن خدمات پس از فروش مک استایلر چند است؟

اطلاعاتی جامع درباره شرکت مک استایلر

 

 

مک استایلر یکی از برندهایی است که هم به خوبی از فرصت برجام و واردات استفاده کرد و هم زمانیکه برجام میوه هایش به بار نشسته؛ با خروج امریکا و بد عهدی اروپایی ها ؛ بازار ایران با کمبود شدید کالا مواجه شد؛ توانست تهدید نبود کالا را به فرصت حضور و عرضه برندش بدل کند.
حالاها هم که تمام همت دست اندرکاران به تقویت تولیدات ملی است باز هم از این فرصت بهره برده است و با مونتاژ برخی اقلام لوازم خانگی مک استایلر در ایران به دنبال جای پای محکمی در میان صدها برند ایرانی و خارجی لوازم خانگی در بازار ایران است.

 

اولین های مک استایلر در ایران

سشوار و اتو مو مک استایلر جزء اولین کالاهای وارداتی عرضه شده در ایران بودند. اتو موهای 3327، 2563، 2011،3061 فقط برخی از اتو موهای قدیمی مک استایلر هست که تقریبا دیگر در بازار وجود ندارد و فقط نمایندگی های قدیمی ممکن است تعداد اندکی از آن را داشته باشند. البته دو مدل قدیمی اتو مو پرسابقه مک که همچنان در بازار عرضه می‌شود اتو مو مک استایلر مدل 2024 و 2028 است.

 

سشوار چرخشی مک استایلر مدل 6652و سشوار های 6666،6667 و 6668 هم جزء اولین سشوارهای مک استایلر محسوب می‌شوند که کم و بیش همچنان در بازار وجود دارند.

 

 

از اولین لوازم خانگی مک استایلر هم بایستی به چای سازها و جاروبرقی های مک اشاره کرد که همگی وارداتی بودند. چاي ساز مک استايلر مدل MC-309 جزء اولین لوازم خانگی وارداتی مک محسوب می‌شد که از قضا با استقبال خوب فروشندگان و خریداران نهایی روبرو شد.

اطلاعات تماس -(پاسخگویی شنبه تا چهارشنبه 9 تا 17 و پنجشنبه 9 تا 13 )
شماره همراه: 09333256151
شماره تماس : 66740790 (021)
شماره تماس : 66748939 (021)
کد پستی : 1131643413

امکان دریافت حضوری کالا از فروشگاه فقط با هماهنگی های لازم وجود دارد.
ایمیل: shumiashop@gmail.com