ثبت علامت تجاری شومیا ,

menuordersearch
shumia.com
۱۴۰۰/۸/۶ پنج شنبه
(0)
(0)
ثبت علامت تجاری شومیا
ثبت علامت تجاری شومیا

تجارت و اقتصاد امروز داستان پیچیده خودش را دارد. فضای اقتصادی و تجاری دنیای جدید نسبت به فضای اقتصادی دنیای پیشین به کلی دگرگون شده است. موضوعات و زوایای گوناگونی از «هزینه های مختلف بنگاه داری و بنگاه گردانی من جمله مالیات و انواع عوارض مختلف» گرفته تا «مشتری مداری و انتظار مشتریان از بنگاه ها پیرامون ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت» تا «مسئولیت اجتماعی بنگاه ها»؛ فقط بخشی از مواردی است که امروزه جزء لاینفک صنعت، بازار، تجارت و در یک کلام اقتصاد شده است.


البته بایستی اذعان کنیم آن به آن شاهدیم که با بودن در میانه عصر اطلاعات این دگرگونی و دگر دیسی شدت بیشتری به خودش گرفته است و چنانچه بی توجه به این عوامل یک کسب و کار را پایه گذاری کنیم هم خیلی محدود می‌شویم و هم به زوال و نابودی نزدیک!؟


با علم به این اصول بود که از زمان شکل گیری ایده شومیا به دنبال آرزوها و آمال خود رفتیم و برنامه های متعددی را سرلوحه کاری خود قرار دادیم و تلاش و همت را توشه راه خود کردیم. ما فروشگاه اینترنتی شومیا را صرفا بخاطر فروش در بستر فضای مجازی راه اندازی نکردیم اگرچه این مهم نیز یک هدف اساسی محسوب می‌شود اما هدف بدوی و ابتدایی است؛ نه نهایی!؟

 

شومیا قرار است شکل کسب و کارمان را تغییر دهد و سبک خرید و زندگی خاصی را برای خریداران و سایر ذینفعان محیا سازد پس برنامه های مفصلی برای این موضوعات نگاشتیم و در یکی از همین گام ها به سمت ثبت برند شومیا گام برداشتیم.


تلاش های چند ماهه، هزینه های مالی و روانی فراوانی که کردیم سرانجام به بار نشست و در نهایت چند روز پیش با انتشار گواهی ثبت در روزنامه رسمی کشور؛ برند و علامت تجاری شومیا به ثبت رسید.


فروشگاه اینترنتی شومیا در راستای تحقق اهداف از پیش تعیین شده و ارتقای برنامه های کاری طراحی شده اقدام به ثبت علامت تجاری شومیا با لوگوی فارسی و انگلیسی نمود و ما خوب آگاهیم از ثبت یک علامت تجاری تا برند شدن راه زیادی پیش رو داریم.

 

 تصویری از گواهی ثبت علامت شومیا
تصویری از گواهی ثبت علامت شومیا
 تصویری بخش پایانی از گواهی ثبت علامت شومیا
تصویری بخش پایانی از گواهی ثبت علامت شومیا
  تصویر کلی از گواهی ثبت علامت شومیا
تصویر کلی از گواهی ثبت علامت شومیا

اطلاعات تماس -(پاسخگویی شنبه تا چهارشنبه 9 تا 17 و پنجشنبه 9 تا 13 )
شماره همراه: 09333256151
شماره تماس : 66740790 (021)
شماره تماس : 66748939 (021)
کد پستی : 1131643413

امکان دریافت حضوری کالا از فروشگاه فقط با هماهنگی های لازم وجود دارد.
ایمیل: shumiashop@gmail.com